KRO Future Updates - 26.08.2009 "Royal Guard"
-
Не попасть. Особенно если не знать корейского.
-
Zeno, там всего лишь корейский паспорт нужен, если я не ошибаюсь, язык-то знать не обязательно
-
Ну да. Попробуй там без корейского хотя бы сайт почитай.
-
Баблфиш... Ради одного раза зарегаться - сойдет.
p.s. кстати, когда был тест РО2, где-то же мы брали корейские паспорта...
-
О новой механике в исполнении Додлера можна прочесть здесь (на англ.): <!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.irowiki.org/showthread.php?t=15359">http://forums.irowiki.org/showthread.php?t=15359</a><!-- m -->.
-
d@ZzLe, так читали) Кажется, в этом топике страниц 10 назад, а может и в другом...
-
Переведите, а? :oops:
-
асу какое то стремное станет
-
А зачем огромный хил то? С вводом скиллов с убер дамагом будет и новый шмот с убер мдефом и резистами..
-
@"d@ZzLe":
Переведите, а?А я переводил кусок, только не помню, где это было, но точно на форуме лежит
-
В renewal хил сильно порезан и зависит от ATK палки(кроме всего прочего).
-
o1, от МАТК палки, новый параметр оружия...
-
Breathe, зато как будут радоваться люди с пиками или инвест-монки...
-
Её жутко прет! XD
-
Собственно из РО пытаются сделать MU онлайн с мега аЦкими скилами, шмотками и мобами, классы превращаются в богов каких то, абыдно
-
Незнаю выкладывали или нет...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eathena.ws/board/1-28-2009-kRO-Maintence-t209178.html">http://www.eathena.ws/board/1-28-2009-k ... 09178.html</a><!-- m --> - название скилов 3-2 проф...
@"Siaf":
Собственно из РО пытаются сделать MU онлайн с мега аЦкими скилами, шмотками и мобами, классы превращаются в богов каких то, абыдноВсё логично, вполне разумно что пройдя долгий путь, ты становишься сильнейшим.
-
однако, что впрочем говорилось в предыдущих постах, новые владельцы ро не соизволили придумать что-то новое, а поспирали все из других ммо не в лучшем виде.
-
ну, впереди еще 12, 13.1 и 13.2 эпизоды, зная это, можно вполне ложить болт на всякие реньювалы
-
@"Doddler-at iRoWiki":
**** Warlock Skill Changes***- Some Warlock skill prerequisites have been adjusted.
[list:2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Recognized Spell
[list:2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Before: Release 2, Stasis 1, White Imprison 3[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]After: Release 2, Stasis 1, White Imprison 1[/2czfpu3g][/list:u:2czfpu3g]
[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Hell Inferno
[list:2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Before: Crimson Rock 3[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]After: Crimson Rock 2[/2czfpu3g][/list:u:2czfpu3g]
[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Jack Frost
[list:2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Before: Frost Misty 3[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]After: Frost Misty 2[/2czfpu3g][/list:u:2czfpu3g]
[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Earth Strain
[list:2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Before: Sienna Execrate 3[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]After: Sienna Execrate 2[/2czfpu3g][/list:u:2czfpu3g]
[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Tetra Vortex
[list:2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Before: Comet 5, Jack Frost 5, Chain Lightening 5, Earth Strain 5[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]After: Hell Inferno 5, Jack Frost 5, Chain Lightening 5, Earth Strain 5[/2czfpu3g][/list:u:2czfpu3g]
[/2czfpu3g][/list:u:2czfpu3g]-
Soul Expansion cast time decreased, damage increased.
-
White Imprison SP consumption adjusted, skill re-use delay lowered. Skill durration on players changed from 1/2 to -20%.
-
Jack Frost SP consumption adjusted, damage increased.
-
Frost Misty changed from ground targeted to around self, and damage increased.
-
Marsh of Abyss SP consumption adjusted.
-
Recognized Spell re-use delay decreased.
-
Sienna Exerate SP consumption adjusted.
-
Stasis SP consumption adjusted.
-
Drain life SP consumption adjusted, damage increased, and success rate increased.
-
Crimson Rock SP consumption adjusted, damage increased, and stun chance slightly increased.
-
Hell Inferno SP consumption adjusted, and duration of 'Burning' status slightly increased.
-
Comet SP consumption adjusted, castime time adjusted. Skill re-use delay decreased, damage increased.
-
Chain Lightening SP consumption adjusted, chaining area of effect slightly increased.
-
Earth Strain cast time changed, skill re-use delay decreased. Strip Weapon/Helm probability increased.
-
Tetra Vortex SP consumption adjusted, castime time changed. Damage increased.
-
Summon type skills Fire Ball/Ball Lightening/Water Ball/Stone casting time decreased.
-
Corrected the skill name [Summon Ball Lightening] showing up as [Summon Lightening].
-
Corrected mystical amplification not applying correctly on multi-hit skills.
**** Rune Knight Skill Changes***
-
Enchant Blade casting time decreased, duration increased.
-
Sonic Wave damage increased.
-
Death Bound damage amplification increased.
-
Hundred Spear's chance to cast Spear Boomerang increased.
-
Wind Cutter casting time decreased, now damage is applied as wind element.
-
Ignition break's damage element now takes the element of your weapon. However, the damage is increased if your weapon is fire element.
-
Raido Rune skill [Crush Strike] has its damage increased.
-
Nauthiz Rune skill [Refresh] has its casting time decreased.
-
Thurisaz Rune skill [Giant Growth] has its durration increased.
-
Hagalaz Rune skill [Stonehard Skin] has its durration increased.
-
Isa Rune skill [Vitality Activation] has its durration increased.
-
Wyrd Rune skill [Storm Blast] has its damage increased, and extended knockback radius.
-
Othila Rune skill [Fighting Spirit] has its durration increased.
-
Uruz Rune skill [Abundance] has its durration increased.
-
Dragon Training skill adjusted as follows:
[list:2czfpu3g]
[:2czfpu3g]When learning Dragon Training, your attack speed increases slightly.[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Damage slightly increases when using Dragon Breath.[/2czfpu3g]
[:2czfpu3g]Currently you gain weight +1500 for having Dragon Training, but it is changed to +700 weight with level 1 and increased by 200 for each additional skill level (for +1500 at level 5).[/2czfpu3g][/list:u:2czfpu3g]- Dragon Training increases final damage of Dragon Breath.
- Dragon Breath cannot have its cast time interupted.
- Dragon Howling skill re-use delay decreased.
-
А где скилы рейнджера и его спрайты?