MOTR logo
    • Категории
    • Последние
    • Популярные
    • Метки
    • Пользователи
    • Группы
    • Зарегистрироваться
    • Войти

    DotA: Reconnection Chronicles

    Запланировано Прикреплена Закрыта Перенесена Архив Оффтопика
    9 Сообщения 4 Posters 533 Просмотры
    Загружаем больше сообщений
    • Сначала старые
    • Сначала новые
    • По количеству голосов
    Ответить
    • Ответить, создав новую тему
    Авторизуйтесь, чтобы ответить
    Эта тема была удалена. Только пользователи с правом управления темами могут её видеть.
    • IllidanI Не в сети
      Illidan Заблокирован
      отредактировано

      <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.playdota.com/forums/blogs/icefrog/731/update-reconnection-tool/">http://www.playdota.com/forums/blogs/ic ... tion-tool/</a><!-- m -->

      @"IceFrog":
      Update on Reconnection Tool

      The first version of Varlock's reconnection tool is almost ready for release. We've been testing it in real DotA games for the past few weeks and it has worked very well. We've had many players disconnect only to reconnect moments later, saving otherwise lost games.

      The code for this tool (both client and server) will be open source so that anyone can build upon it and integrate it into their platforms and communities.

      <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.playdota.com/forums/blogs/icefrog/705/small-update/">http://www.playdota.com/forums/blogs/ic ... ll-update/</a><!-- m -->> > @"IceFrog":

      Small Update

      First, I've implemented a zoom mode for observers to allow spectators and shout casters to see a larger part of the battlefield rather than the current view.

      The second is a Capture Point action style game mode. It is designed to be a short fun mode with lots of movement and action, as a break from the usual stuff. There will be many capture points (6+) spread around the map that, when captured, will provide various auras (Damage, Armor, Gold, Regen, Movement Speed, etc) for your team depending on which one is captured. The Capture Points all spawn after the first 10 minutes of the game. You gain control of a CP by standing on it for a certain amount of time (the more allies the faster). Capture Points can always be reclaimed by the enemy team after it is taken or it can also be interrupt during the capturing process itself. Keep in mind that all the mechanics and numbers are not final yet.
      woot

      1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
      • IllidanI Не в сети
        Illidan Заблокирован
        отредактировано

        icefrog will soon make an announcement regarding his valve dota

        1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
        • WarstW Не в сети
          Warst
          отредактировано

          ur so slow, it been there like ages ago

          1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
          • IllidanI Не в сети
            Illidan Заблокирован
            отредактировано

            it hasn't even come out yet, silly

            1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
            • IllidanI Не в сети
              Illidan Заблокирован
              отредактировано

              Sat, May 15, 2010 at 4:26 AM
              Q: When will we hear more about you and Valve? Some people say it will take 2-3 years, can you give us any clues?

              A: It certainly won't take that long. There are a lot of very talented people here at Valve that are working hard on it every day to ensure high quality in a timely manner. We'll be making an announcement soon actually, and based on the feedback I've been getting since the last mention, I'm sure you all will be as excited as I am.

              aaages ago, what else have you learned from your travels to the future, mr fastpoke?

              1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
              • WarstW Не в сети
                Warst
                отредактировано

                Illidan, <!-- m --><a class="postlink" href="

                ">
                </a><!-- m -->

                1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
                • DissectorD Не в сети
                  Dissector
                  отредактировано

                  i eat cake

                  1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
                  • IllidanI Не в сети
                    Illidan Заблокирован
                    отредактировано

                    pix or it didnt happn

                    1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
                    • MuseM Не в сети
                      Muse
                      отредактировано

                      I kill cake.

                      1 ответ Последний ответ Ответить Цитировать 0
                      • Первое сообщение
                        Последнее сообщение