KRO Future Updates - 26.08.2009 "Royal Guard"
-
To Help ease the transition on the live servers, we will do *"event WoEs" for at least 3 weeks *after the update, so the stakes are different for everyone and treasure isn't the factor, we'll do stuff like Trans only, or 3rd only etc type of woes for fun and a bit of reward for all of you. It will also help test the woe balance in specific use cases. This should both be fun and useful.
Вот. Это же такой очевидный способ тестов ГВ-баланса и механики.
With all that said I do have a bit of news about the monster changes that I've personally not seen explained out elsewhere. Currently RO in renewal settings is extremely fast from 1-99 and then slows down extensively until it becomes a crawl of lack of content at the 130+ levels. 14.1 does add some content, but it also brings significant monster changes for Exp.
The early content was blown through so fast that it is sort of wasteful for the number of contents around there (players outleveled everything before they could actually participate in it). So the *early game monsters exp is lowered to about half *current values (its actually a bit higher exp than half) and as monster level increases the ratio of the before:after exp gets closer to 1:1.
Посоны тоже умеют фиксить халяву. Вместо того, чтобы упростить кач на 130+, они усложняют кач на 130-. А что, свежо. Объяснение - чтобы люди успели увидеть, поучаствовать и насладиться тем игровым контентом, который имеется для лоу-левел чаров. Это какой такой контент? Орк мемориал? Новый Байлан? А, ну ок. Я даже не против. С адекватно введенным Эдемом - это даже интересно. Но у нас ведь тупо порежут экспу, без ввода дружелюбного контента, мы ведь знаем.
A positive change that I've already confirmed is the Bio labs 3 monsters get their exp doubled (or close enough) those changes should make the level progression feel more like a smooth curve of effort to reward rather than a steep cliff that happens when you hit into the 100s. Also some monstes got some *stats adjusted *which should make them more challenging or balanced for their level. I don't have many cases off the top of my head but it is a few.
Про Л3 хорошо. Хотя они рассматривают Л3, как место для кача всех третьепрофников. У нас же это будет место элитного кача для ветеранов, которые знают, что делать. И у которых есть шмот. Те самые получающие удовольствие от игры новички в Л3 с респа не сойдут.
-
To Help ease the transition on the live servers, we will do *"event WoEs" for at least 3 weeks *after the update, so the stakes are different for everyone and treasure isn't the factor, we'll do stuff like Trans only, or 3rd only etc type of woes for fun and a bit of reward for all of you. It will also help test the woe balance in specific use cases. This should both be fun and useful.
Вот. Это же такой очевидный способ тестов ГВ-баланса и механики.
With all that said I do have a bit of news about the monster changes that I've personally not seen explained out elsewhere. Currently RO in renewal settings is extremely fast from 1-99 and then slows down extensively until it becomes a crawl of lack of content at the 130+ levels. 14.1 does add some content, but it also brings significant monster changes for Exp.
The early content was blown through so fast that it is sort of wasteful for the number of contents around there (players outleveled everything before they could actually participate in it). So the *early game monsters exp is lowered to about half *current values (its actually a bit higher exp than half) and as monster level increases the ratio of the before:after exp gets closer to 1:1.
Посоны тоже умеют фиксить халяву. Вместо того, чтобы упростить кач на 130+, они усложняют кач на 130-. А что, свежо. Объяснение - чтобы люди успели увидеть, поучаствовать и насладиться тем игровым контентом, который имеется для лоу-левел чаров. Это какой такой контент? Орк мемориал? Новый Байлан? А, ну ок. Я даже не против. С адекватно введенным Эдемом - это даже интересно. Но у нас ведь тупо порежут экспу, без ввода дружелюбного контента, мы ведь знаем.
A positive change that I've already confirmed is the Bio labs 3 monsters get their exp doubled (or close enough) those changes should make the level progression feel more like a smooth curve of effort to reward rather than a steep cliff that happens when you hit into the 100s. Also some monstes got some *stats adjusted *which should make them more challenging or balanced for their level. I don't have many cases off the top of my head but it is a few.
Про Л3 хорошо. Хотя они рассматривают Л3, как место для кача всех третьепрофников. У нас же это будет место элитного кача для ветеранов, которые знают, что делать. И у которых есть шмот. Те самые получающие удовольствие от игры новички в Л3 с респа не сойдут.
-
На "чистом и оригинальном" появился анонс эпизода 14.2 ECLAGE
Т.к. Доддер оффлайн на ближайшее время, ждем перевода в ближайшие дни. Тарам-пам-пам.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ro.game.gnjoy.com/news/viewUpdate.asp?seqNo=104&pnum=1&sKey=Title&sTxt=">http://ro.game.gnjoy.com/news/viewUpdat ... itle&sTxt=</a><!-- m -->Оффициальный сайт представляет на удивление много информации, сюдя по всему 14.2 будет логичным продолжением Моры.
Но, увы, контентно не богатым. Судя по всему - кучка квестов-дейликов, еще что-то вроде чантов, и инстанс типа Нидхёгга.
НЯ!
-
На "чистом и оригинальном" появился анонс эпизода 14.2 ECLAGE
Т.к. Доддер оффлайн на ближайшее время, ждем перевода в ближайшие дни. Тарам-пам-пам.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ro.game.gnjoy.com/news/viewUpdate.asp?seqNo=104&pnum=1&sKey=Title&sTxt=">http://ro.game.gnjoy.com/news/viewUpdat ... itle&sTxt=</a><!-- m -->Оффициальный сайт представляет на удивление много информации, сюдя по всему 14.2 будет логичным продолжением Моры.
Но, увы, контентно не богатым. Судя по всему - кучка квестов-дейликов, еще что-то вроде чантов, и инстанс типа Нидхёгга.
НЯ!
-
Печалит то, что на Рагнагейте с ноября нет новых реплеев. До этого хоть что-то, но частенько выкладывали, а потом...в другое место вряд ли переносили.
-
Печалит то, что на Рагнагейте с ноября нет новых реплеев. До этого хоть что-то, но частенько выкладывали, а потом...в другое место вряд ли переносили.
-
Согласен. Записи твоих реплеев на ютубе очень популярны.
-
Согласен. Записи твоих реплеев на ютубе очень популярны.
-
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.divine-pride.net/item">http://www.divine-pride.net/item</a><!-- m --> Прочекайте эту бд кому интересно.
- Arch Bishop's Affection Set will now reduce aftercast delay of Clearance instead of Sacrament.
Sakray
- Added new effects to certain Kagerou, Oboro, and Ninja skills.
- Added 4 new carts for Mechanic/Genetic skill "Change Cart".
-* Warlock skill "White Imprison" have been changed to only break on certain Ghost element skills, and Bellum Kaltzberg will no longer affect targets in White Imprison.*
Skills that break target out of White Imprison: Soul Strike, Napalm Beat, Napalm Vulcan, Soul Expansion.
-
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.divine-pride.net/item">http://www.divine-pride.net/item</a><!-- m --> Прочекайте эту бд кому интересно.
- Arch Bishop's Affection Set will now reduce aftercast delay of Clearance instead of Sacrament.
Sakray
- Added new effects to certain Kagerou, Oboro, and Ninja skills.
- Added 4 new carts for Mechanic/Genetic skill "Change Cart".
-* Warlock skill "White Imprison" have been changed to only break on certain Ghost element skills, and Bellum Kaltzberg will no longer affect targets in White Imprison.*
Skills that break target out of White Imprison: Soul Strike, Napalm Beat, Napalm Vulcan, Soul Expansion.
-
Но, увы, контентно не богатым. Судя по всему - кучка квестов-дейликов, еще что-то вроде чантов, и инстанс типа Нидхёгга.
И мобы 148+ лвл.
-
Но, увы, контентно не богатым. Судя по всему - кучка квестов-дейликов, еще что-то вроде чантов, и инстанс типа Нидхёгга.
И мобы 148+ лвл.
-
Мобы 148+ - это хорошо. Только вот если бы они еще и умирали достойно.
-
Мобы 148+ - это хорошо. Только вот если бы они еще и умирали достойно.
-
Унылый данж нового эпизода. Наверное, один из, данжей или этажей.
[youtube:msymcoa7]--VmZDpeysU[/youtube:msymcoa7]
Видел еще как ГХ в поле роллинг куттером белок с бабочками убивал - еще унылее.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://future.sgv417.jp/index.php?eclage">http://future.sgv417.jp/index.php?eclage</a><!-- m -->
-
Унылый данж нового эпизода. Наверное, один из, данжей или этажей.
[youtube:msymcoa7]--VmZDpeysU[/youtube:msymcoa7]
Видел еще как ГХ в поле роллинг куттером белок с бабочками убивал - еще унылее.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://future.sgv417.jp/index.php?eclage">http://future.sgv417.jp/index.php?eclage</a><!-- m -->
-
Инстанс.
Что за хп бар у суккубы?
-
Инстанс.
Что за хп бар у суккубы?
-
1/18/2012 - Maintenance
Added Hunger gauge for Homunculus and Cute Pet. -
1/18/2012 - Maintenance
Added Hunger gauge for Homunculus and Cute Pet.