Фап Клуб Развратного Приста
-
в плане механики создатели линяги ничего толкового придумать не могут.
только из-за этой фразы я с тобой даже спорить не стану.
игра еще не вышла, а готх уже все знает, да.
gtfo. -
Q16: Is the trailer video made out of in-game footage?
Development Director: Yes. The only editing done to the video is the slow-motion effect during mid-air-dash and the removal of version stamp. Of course, for demonstration purposes, some characters were standing still not fighting back. Besides those, the video is a 100% compilation of in-game footages.
-
Q28: The video only shows one-sided attacks. Is it filmed that way, or is the combat turn-based?
Development Director: We were controlling the characters during the filming. It's too difficult to film when both characters are fighting. For the purpose of the trailer, we filmed one sided attack. The actual game scenes will be packed with intensive actions. Players must move constantly and use skills strategically.
-
Q32: How do you move the character? With WASD keys or mouse?
Development Director: Both
Q33: There was a scene of a player using flying skill (qinggong). Can players use all the background objects?
Development Director: The first thing I wanted to avoid was the wallpaper like background which you can see but not explore. I hate the concept of players following a predetermined path. I want the environment to be accesible and interactive with players. We are making areas where you can only access with the flying skill.
Q34: What type of quests are in Blade & Soul?
Development Director: Goals and scenario make up the quests. Many MMORPGs have "vending-machine" quests: "kill X number of mobs." This is boring. Blade & Soul will resolve the problem of "I want to follow the story line, but why am I talking to this vending machine." I want the game to overcome that limitation. It's one of the topics of discussion within the team.
Q40: Are there a lot of cooperative content?
Development Director: MMOs should involve cooperation, but Blade & Soul will emphasize an individual aspect. The world and the game will revolve around the player
Q41: How will potions and gears affect the game?
Development Director: Blade & Soul is MMO, thus gears are important. But, the item system in Blade & Soul is completely different and weapon strengthening/enchanting systems are in place. The team is working on a replacement feature for potions.
Q42: At the presentation, you said "we did everything MMORPG industry told us not to." What are you talking about specifically?
Development Director: I am talking about everything in the trailer. The industry said we can't grab, push, pull, float, mid-air dash, etc. are all big no-nos. Developers know better.
-
Развратный Прист.
Готх уже все знает потому что девелоперы уже породили горстку ММОРПГ-выкидышей, которые являют собой УГ.
Я конечно понимаю что эти неудачники могут вытащить ложку меда из бочки говна, вовремя очередной попытки, только вот шанс этого все равно достаточно маленький.Кстати, с таким же успехом могу сказать тебе. Игра ещё не вышла, а ты уже знаешь что она убертру xD
GTFO -
а мне понравилась она.
-
жизненно, жаль у нас такого нет...
-
прист умир?
-
да.
2.5 раза. -
ок
-
ок
-
прист
приготовься о[ecs]уеть -
-
и ч0 ?
-
@"Развратный-Прист.":
и ч0 ?
death note, чо -
@"Развратный-Прист.":
и ч0 ? -
как-то начал смотреть, но не вытерпел 5 минут
убедите меня досмотреть, иначе буду считать, что уг -
@"Warst":
как-то начал смотреть, но не вытерпел 5 минутубедите меня досмотреть, иначе буду считать, что уг
мувик ?
унылое говно и есть. -
присмотрись и увидишь что вторая часть выходит
мувик тру, то что он не так хорош как онимэ не значит говно, а просто хуже чем онемэ. -
@"Illidan":
присмотрись и увидишь что вторая часть выходитнуб.