Sorcerer
-
Тогда понятно.
Нет, я его вообще не знаю. -
Тогда понятно.
Нет, я его вообще не знаю. -
- гейт азурой не заменяется, ибо гейт ренж атака.
- лайтинг не рефлектит а дает уворот от направленой магии и ренж атак.
- что не понятного в том что гкрос слабый чар против сорка?
-
- гейт азурой не заменяется, ибо гейт ренж атака.
- лайтинг не рефлектит а дает уворот от направленой магии и ренж атак.
- что не понятного в том что гкрос слабый чар против сорка?
-
1)Рампага тоже ренж атака, и делает не сильно более слабый дамаг + аое с тем же 7 шагами радиусом. Что не ваншотится им - ваншотнется азурой. И радиус гейтов тут не при чем.
2)Спасиб, кэп. Где кто-то говорил, что лайтинг - рефлект?
3)Наверное, то, что гх слишком мобилен, а у сорка зарезан контроль. + намного больше опций за счет ядов. -
1)Рампага тоже ренж атака, и делает не сильно более слабый дамаг + аое с тем же 7 шагами радиусом. Что не ваншотится им - ваншотнется азурой. И радиус гейтов тут не при чем.
2)Спасиб, кэп. Где кто-то говорил, что лайтинг - рефлект?
3)Наверное, то, что гх слишком мобилен, а у сорка зарезан контроль. + намного больше опций за счет ядов. -
Рампаг делает примерно в 2 раза меньше демага чем гейт. И в комво ваншотить гейтом вполне реально даже особо жирных тушек.
Поверь я на деле проверял,
ГК сорку не противник. У сорка уж больно высокий дпс и имеется возможность вешать на чара статусы которые почти ничем не режутся (новый статус даста, дип слип, блидинг)
Зы: теории основаные на описании 3-х проф на форумах, а не практике равняются сам знаешь чему. -
Рампаг делает примерно в 2 раза меньше демага чем гейт. И в комво ваншотить гейтом вполне реально даже особо жирных тушек.
Поверь я на деле проверял,
ГК сорку не противник. У сорка уж больно высокий дпс и имеется возможность вешать на чара статусы которые почти ничем не режутся (новый статус даста, дип слип, блидинг)
Зы: теории основаные на описании 3-х проф на форумах, а не практике равняются сам знаешь чему. -
Даст вообще такой чит, что аж противно смотреть. Надеюсь будет какой-нибудь ребаланс этого скилла.
-
Даст вообще такой чит, что аж противно смотреть. Надеюсь будет какой-нибудь ребаланс этого скилла.
-
Если в сегодняшнем патче не урезали непонятное скалирование от крит мода - то не делает (если не разгонять дамаг загонянием себя в лоу хп).
На крабосерверах?
Не режется? Порядка 20%? (или скилл абджасты на порезку статусов "там" не были реализованы?) Про дпс вообще не оценил.
Не знаю, как будет в итоге, но пока даши/чаржи чхают на иммобилайз, а шансы статусов - сумасшедший рандом, гх прессует несравненно жестче, чем тот же синх против профа сейчас. Уже молчу про нерфы каст таймов и игнорящие все интеррапты от ядов, или бредовый машрум пойзон.P.S. Может, ты имел акк на кРо до смены регистрации, и тестил не на кустарниках. Тогда сниму шляпу и признаю, что я не прав, и мои унылые тесты не соответствуют реальности.
-
Если в сегодняшнем патче не урезали непонятное скалирование от крит мода - то не делает (если не разгонять дамаг загонянием себя в лоу хп).
На крабосерверах?
Не режется? Порядка 20%? (или скилл абджасты на порезку статусов "там" не были реализованы?) Про дпс вообще не оценил.
Не знаю, как будет в итоге, но пока даши/чаржи чхают на иммобилайз, а шансы статусов - сумасшедший рандом, гх прессует несравненно жестче, чем тот же синх против профа сейчас. Уже молчу про нерфы каст таймов и игнорящие все интеррапты от ядов, или бредовый машрум пойзон.P.S. Может, ты имел акк на кРо до смены регистрации, и тестил не на кустарниках. Тогда сниму шляпу и признаю, что я не прав, и мои унылые тесты не соответствуют реальности.
-
Теоретики=) Ещё когда-то до эмуля считалось, что Кросс закарает Профа, такими же теоретиками выведенно было. Не один Кросс, по итогам дуэлей, меня не карал.
-
Теоретики=) Ещё когда-то до эмуля считалось, что Кросс закарает Профа, такими же теоретиками выведенно было. Не один Кросс, по итогам дуэлей, меня не карал.
-
Стивичка, ты сам то главный теоретик
Спустя полгода после выхода сорков - постишь сорковское дерево скиллов -
Стивичка, ты сам то главный теоретик
Спустя полгода после выхода сорков - постишь сорковское дерево скиллов -
L0gnir, как на мотре введут, если введут 3ие профы, сам увидишь о чем я) сорк будет в умелых руках сильнеишим чаром на арене.
-
L0gnir, как на мотре введут, если введут 3ие профы, сам увидишь о чем я) сорк будет в умелых руках сильнеишим чаром на арене.
-
Сейчас корейцы работают нал саммоном для сорков, вот что на данный момент известно:
- Лут:
@Doddler:
6360#Scarlet_Point#A fire element stone, crafted with a thin fragment of a Red Blood.
Weight: 0.56361#Indigo_Point#
A water element stone, crafted with a thin fragment of a Crystal Blue.
Weight: 0.56362#Yellow_Wish_Point#
A wind element stone, crafted with a thin fragment of a Wind of Vedure.
Weight: 0.56363#Lime_Green_Point#
An earth element stone, crafted with a thin fragment of a Yellow Live.
Weight: 0.5- Скиллы сорка:
@Doddler:
It was kind of confusing, so there's probably errors. I'm also pretty certain there are copy/paste errors. Oh well!SO_SUMMON_AGNI#
Summon Fire Spirit 'Agni'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control 1 / Warmer 3
Desc: Summons a spirit of Thor, Agni. Summoning costs [3 Red Blood / 6 Red Blood / 1 Flame Heart] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_SUMMON_AQUA#
Summon Water Spirit 'Aqua'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control 1 / Diamond Dust 3
Desc: Summons a spirit of water, Aqua. Summoning costs [3 Crystal Blue / 6 Crystal Blue / 1 Mystic Frozen] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_SUMMON_VENTUS#
Summon Wind Spirit 'Ventus'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control / Vartyr Spear 3
Desc: Summons Ventus, a spirit of wind. Summoning costs [3 Wind of Verdure / 6 Wind of Verdure / 1 Rough Wind] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_SUMMON_TERA#
Summon Wind Spirit 'Tera'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control / Earth Grave 3
Desc: Summons Tera, spirit of Earth. Summoning costs [3 Green Live / 6 Green Live / 1 Great Nature] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_EL_CONTROL#
Spirit Control
Max Lv: 3
Prereq: Four Element Analysis 1
Desc: Switches your summoned spirit from Standby Mode to passive (buff) mode, defensive mode, and offensive mode. Using the skill again returns the spirit to standby mode. While in standby, the spirit will recover HP and SP faster.
[Level 1] : Change the Spirit to Passive Mode
[Level 2] : Change the Spirit to Defensive Mode
[Level 3] : Change the Spirit to Offensive ModeSO_EL_ACTION#
Elemental Action
Max Lv : 1
Prereq: Spirit Control 3
Type: Active
Desc: Instantly switches your spirit to offensive mode.SO_EL_ANALYSIS
Four Spirit Analysis
Prereq: Flame Launcher 1 / Frost Weapon 1 / Lightning Loader 1 / Seismic Weapon 1
Type: Active
Desc: Allows you to synthesize elemental stones into kinds needed for summoning elemental spirits.
[Level 1] : Splits elemental stones into elemental stone ore . (Using Flame Heart, Rough Wind, Mystic Frozen, Great Nature you can create Red Blood, Wind of Verdure, Crystal Blue, Yellow Live. The number created is random)
[Level 2] : Combines elemental stone ore into elemental stones. (10 Red Blood, Wind of Verdure, Crystal Blue or Yellow Live can be used to create Flame Heart, Rough Wind, Mystic Frozen, or Great Nature). Synthesis can fail, resulting in loss of items.SO_EL_SYMPATHY
Spirit Sympathy
Max Lv: 5
Prereq: Elemental Control 3
Type: Passive
Desc: Increases the HP, SP, and attack power of elemental spirits you summon, as well as decrease the SP cost of summoning those spirits.
[Level 1]: HP +500, SP + 50 / Attack + 25 / Summoning Cost -10%
[Level 2]: HP +1000, SP + 100 / Attack + 50 / Summoning Cost -15%
[Level 3]: HP +1500, SP + 150 / Attack + 75 / Summoning Cost -20%
[Level 4]: HP +2000, SP + 200 / Attack + 100 / Summoning Cost -25%
[Level 5]: HP +2500, SP + 250 / Attack + 125 / Summoning Cost -30%SO_EL_CURE
Spirit Recovery
Max Lv: 1
Prereq: Spirit Sympathy 1
Type: Active / Recovery
Desc: Consumes your own HP and SP and uses it to recover the HP and SP of a spirit.SO_FIRE_INSIGNIA
Fire Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Fire Spirit Agni 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 fire crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for fire monsters and players with fire attribute armor. Targets of the opposite element Earth will lose 1% HP every 5 seconds. When in range water element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Scarlet Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the fire spirit Agni's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Attack Power + 50. Weapon attribute becomes fire property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: Magic Attack Power + 50. When using fire attribute damage, damage + 25%.SO_WATER_INSIGNIA
Water Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Water Spirit Aqua 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 water crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for water monsters and players with water attribute armor. Targets of the opposite element fire will lose 1% HP every 5 seconds. When in range wind element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Indigo Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the water spirit Aqua's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Heal recovery + 10%. Weapon attribute becomes water property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: When casting water attribute magic, variable cast time -30%. When using water attribute magic, damage + 25%.SO_WIND_INSIGNIA
Wind Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Wind Spirit Ventus 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 wind crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for wind monsters and players with wind attribute armor. Targets of the opposite element water will lose 1% HP every 5 seconds. When in range earth element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Yellow Wish Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the wind spirit Ventus's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Gives a small increase in attack speed. Weapon attribute becomes water property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: When casting wind attribute magic, skill delay time -50%. When using wind attribute magic, damage + 25%.SO_EARTH_INSIGNIA
Earth Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Earth Spirit Tera 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 earth crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for earth monsters and players with earth attribute armor. Targets of the opposite element wind will lose 1% HP every 5 seconds. When in range fire element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Lime Green Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the earth spirit Tera's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Max HP + 500, DEF + 50. Weapon attribute becomes earth property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: Max SP + 50, MDEF + 50. When using earth attribute magic, damage + 25%.- Скиллы саммонов-элементалок:
@Doddler:
They definately appear to be grouped by state. What we know of the elementals, is that they are controlled by changing their behavior between Defense, Support, and Offensive modes. I grouped the skills together to show this a bit clearer.Fire Elemental Agni
* Defense Mode o Circle of Fire o Fire Cloak o Fire Mantle * Support Mode o Pyrotechnic o Heater o Tropic * Offense Mode o Fire Arrow o Fire Bomb o Fire Wave
Water Elemental Aqua
* Defense Mode o Water Screen o Water Drop o Water Barrier * Support Mode o Aquaplay o Cooler o Chilly Air * Offense Mode o Ice Needle o Water Screw o Tidal Weapon
Wind Elemental Ventus
* Defense Mode o Wind Step o Wind Curtain o Zephyr * Support Mode o Gust o Blast o Wild Storm * Offense Mode o Wind Slash o Hurricane o Typhoon
Earth Elemental Tera
* Defense Mode o Solid Skin o Stone SHield o Power of Gaia * Support Mode o Petrology o Cursed Soil o Upheaval * Offense Mode o Stone Hammer o Rock Crusher o Stone Rain
Кто что думает по этому поводу?
-
Сейчас корейцы работают нал саммоном для сорков, вот что на данный момент известно:
- Лут:
@Doddler:
6360#Scarlet_Point#A fire element stone, crafted with a thin fragment of a Red Blood.
Weight: 0.56361#Indigo_Point#
A water element stone, crafted with a thin fragment of a Crystal Blue.
Weight: 0.56362#Yellow_Wish_Point#
A wind element stone, crafted with a thin fragment of a Wind of Vedure.
Weight: 0.56363#Lime_Green_Point#
An earth element stone, crafted with a thin fragment of a Yellow Live.
Weight: 0.5- Скиллы сорка:
@Doddler:
It was kind of confusing, so there's probably errors. I'm also pretty certain there are copy/paste errors. Oh well!SO_SUMMON_AGNI#
Summon Fire Spirit 'Agni'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control 1 / Warmer 3
Desc: Summons a spirit of Thor, Agni. Summoning costs [3 Red Blood / 6 Red Blood / 1 Flame Heart] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_SUMMON_AQUA#
Summon Water Spirit 'Aqua'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control 1 / Diamond Dust 3
Desc: Summons a spirit of water, Aqua. Summoning costs [3 Crystal Blue / 6 Crystal Blue / 1 Mystic Frozen] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_SUMMON_VENTUS#
Summon Wind Spirit 'Ventus'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control / Vartyr Spear 3
Desc: Summons Ventus, a spirit of wind. Summoning costs [3 Wind of Verdure / 6 Wind of Verdure / 1 Rough Wind] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_SUMMON_TERA#
Summon Wind Spirit 'Tera'
Max Lv: 3
Prereq: Spirit Control / Earth Grave 3
Desc: Summons Tera, spirit of Earth. Summoning costs [3 Green Live / 6 Green Live / 1 Great Nature] depending on skill level.
[Level 1] : Duration 600s / Every 10s drains 5 SP.
[Level 2] : Duration 900s / Every 10s drains 8 SP.
[Level 3] : Duration 1200s / Every 10s drains 11 SP.SO_EL_CONTROL#
Spirit Control
Max Lv: 3
Prereq: Four Element Analysis 1
Desc: Switches your summoned spirit from Standby Mode to passive (buff) mode, defensive mode, and offensive mode. Using the skill again returns the spirit to standby mode. While in standby, the spirit will recover HP and SP faster.
[Level 1] : Change the Spirit to Passive Mode
[Level 2] : Change the Spirit to Defensive Mode
[Level 3] : Change the Spirit to Offensive ModeSO_EL_ACTION#
Elemental Action
Max Lv : 1
Prereq: Spirit Control 3
Type: Active
Desc: Instantly switches your spirit to offensive mode.SO_EL_ANALYSIS
Four Spirit Analysis
Prereq: Flame Launcher 1 / Frost Weapon 1 / Lightning Loader 1 / Seismic Weapon 1
Type: Active
Desc: Allows you to synthesize elemental stones into kinds needed for summoning elemental spirits.
[Level 1] : Splits elemental stones into elemental stone ore . (Using Flame Heart, Rough Wind, Mystic Frozen, Great Nature you can create Red Blood, Wind of Verdure, Crystal Blue, Yellow Live. The number created is random)
[Level 2] : Combines elemental stone ore into elemental stones. (10 Red Blood, Wind of Verdure, Crystal Blue or Yellow Live can be used to create Flame Heart, Rough Wind, Mystic Frozen, or Great Nature). Synthesis can fail, resulting in loss of items.SO_EL_SYMPATHY
Spirit Sympathy
Max Lv: 5
Prereq: Elemental Control 3
Type: Passive
Desc: Increases the HP, SP, and attack power of elemental spirits you summon, as well as decrease the SP cost of summoning those spirits.
[Level 1]: HP +500, SP + 50 / Attack + 25 / Summoning Cost -10%
[Level 2]: HP +1000, SP + 100 / Attack + 50 / Summoning Cost -15%
[Level 3]: HP +1500, SP + 150 / Attack + 75 / Summoning Cost -20%
[Level 4]: HP +2000, SP + 200 / Attack + 100 / Summoning Cost -25%
[Level 5]: HP +2500, SP + 250 / Attack + 125 / Summoning Cost -30%SO_EL_CURE
Spirit Recovery
Max Lv: 1
Prereq: Spirit Sympathy 1
Type: Active / Recovery
Desc: Consumes your own HP and SP and uses it to recover the HP and SP of a spirit.SO_FIRE_INSIGNIA
Fire Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Fire Spirit Agni 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 fire crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for fire monsters and players with fire attribute armor. Targets of the opposite element Earth will lose 1% HP every 5 seconds. When in range water element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Scarlet Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the fire spirit Agni's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Attack Power + 50. Weapon attribute becomes fire property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: Magic Attack Power + 50. When using fire attribute damage, damage + 25%.SO_WATER_INSIGNIA
Water Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Water Spirit Aqua 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 water crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for water monsters and players with water attribute armor. Targets of the opposite element fire will lose 1% HP every 5 seconds. When in range wind element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Indigo Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the water spirit Aqua's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Heal recovery + 10%. Weapon attribute becomes water property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: When casting water attribute magic, variable cast time -30%. When using water attribute magic, damage + 25%.SO_WIND_INSIGNIA
Wind Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Wind Spirit Ventus 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 wind crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for wind monsters and players with wind attribute armor. Targets of the opposite element water will lose 1% HP every 5 seconds. When in range earth element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Yellow Wish Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the wind spirit Ventus's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Gives a small increase in attack speed. Weapon attribute becomes water property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: When casting wind attribute magic, skill delay time -50%. When using wind attribute magic, damage + 25%.SO_EARTH_INSIGNIA
Earth Insignia
Max Lv: 3
Prereq: Summon Earth Spirit Tera 3
Type: Active / Ground Magic
Desc: Creates a 3x3 earth crest on the ground, which recovers 1% HP every 5 seconds for earth monsters and players with earth attribute armor. Targets of the opposite element wind will lose 1% HP every 5 seconds. When in range fire element attacks deal 1.5 times damage. The skill consumes [1/2/3 Lime Green Point] depending on the skill level.
[Level 1]: Increases the earth spirit Tera's attack power by 20%. HP and SP recovered every 3 seconds is doubled.
[Level 2]: Max HP + 500, DEF + 50. Weapon attribute becomes earth property. Physical attack power + 10%.
[Level 3]: Max SP + 50, MDEF + 50. When using earth attribute magic, damage + 25%.- Скиллы саммонов-элементалок:
@Doddler:
They definately appear to be grouped by state. What we know of the elementals, is that they are controlled by changing their behavior between Defense, Support, and Offensive modes. I grouped the skills together to show this a bit clearer.Fire Elemental Agni
* Defense Mode o Circle of Fire o Fire Cloak o Fire Mantle * Support Mode o Pyrotechnic o Heater o Tropic * Offense Mode o Fire Arrow o Fire Bomb o Fire Wave
Water Elemental Aqua
* Defense Mode o Water Screen o Water Drop o Water Barrier * Support Mode o Aquaplay o Cooler o Chilly Air * Offense Mode o Ice Needle o Water Screw o Tidal Weapon
Wind Elemental Ventus
* Defense Mode o Wind Step o Wind Curtain o Zephyr * Support Mode o Gust o Blast o Wild Storm * Offense Mode o Wind Slash o Hurricane o Typhoon
Earth Elemental Tera
* Defense Mode o Solid Skin o Stone SHield o Power of Gaia * Support Mode o Petrology o Cursed Soil o Upheaval * Offense Mode o Stone Hammer o Rock Crusher o Stone Rain
Кто что думает по этому поводу?