2013-05-28 - Фиксы механики и дамага на ГВ, адванс-НубоГВ
-
Bkmz_s Все к этому и ведет, вот ребята уже задумались как водить варом:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://forum.motr-online.com/viewtopic.php?f=22&t=152739&start=1575">viewtopic.php?f=22&t=152739&start=1575</a><!-- l --> -
Хватит уже флудить ,всё написано на мотровском англоязычном форуме ,полный список фиксов там
п,с, Ей богу как дети ноете
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://forum.motr-online.com/viewtopic.php?f=109&t=163560">viewtopic.php?f=109&t=163560</a><!-- l --> -
кач в скарабе категорически не вернут?
-
Mechanic:
! * Fixed Madogear license. It will be applied even if player is not riding on mado.
! * Fixed Remodel Mainframe. It will be applied even if player is not riding on mado.
! * Magnificat works when Mado equipped.
! * (?) Update Mechanic's Neutral Barrier to its official behavior.
! * Auto-casts (inc. Increase AGI) from equipment are working in Mado now
! * Fixed Stealth Field. It's not blocking rolling cutter/aoe spells now.Почему порезан дамаг от колд словиера (аж в 2 раза) и арм кенона? Ни слова там об этом не сказано. Почему мисает арм кенон из барьера, в офф механике такого нет.
-
Кто-то ещё что-то пищал про нытьё хантов
-
Djon919191, во а на русском не судьба видать написать, все для англоязычных буржуев
-
Bkmz_s, сосать лапу придется, или переводчик взять. все предсказуемо
-
Музыкантов жалко. Прям самые имба имба были, нужно было фиксануть.
-
@Woland:
А по-моему нормальные фиксы трапперов. Трапы дамажут сильнее. У мобов можно менять защиту, если не подходит элемент. Клеймор - это унылый скил был. Тру рейнджи танкуют МВП или ведут по кластерам.
А на нубгв теперь будет госпель :good:
гг иди потанкуй биша или глума тру ренжер ты нещасныйнорм траперов теперь смешали с таким вот днищем.
-
Все траперы массово продают ножики с ХВ)
-
РОЗОЧКИ С МАВОК У НПС СТОЯТ ноль ЗЕНЕЙ ОВАН ТЫ УПАЛ С ДУБА ?
-
Все больше кажется, что мы участники эксперимента
-
спс за шубки:)улыбнуло и вспомнился Новый Год
-
ладно хоть спеллбуки теперь не жрут сп как уазик гоючку, это пока единственный плюс (и спеллбуки не пропадают после чса)
но чайник так и не починили -
Странно плывет дамаг с включенным бандингом и шилд спеллом, перепады от 320 атк до 480атк . Причем без включенного шилдспелла бандинг выдает 400.
+60 -80 - Успех!Пофиксите плиз Bascojin egg или введите еду уже!
-
The_KenT, про бандинг в ошибках уже запостили
-
что с мобами на летней локации НМ, големов и наг решили подселить к пунгуцылам )?
-
Diz_Neev, решили спаривать.
-
Список фиксов ована:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://forum.motr-online.com/viewtopic.php?f=109&t=163560#p2608983">viewtopic.php?f=109&t=163560#p2608983</a><!-- l -->! Some of the minor game changes. Correct me if I missed anything.
!
!
! Change log:
! * Added Byalan Dungeon 5
! * Each account now has 12 character slots
!
! Rune Knight:
! * Rhydo, Pertz, Nosiege, Verkana runes delays updated.
! * Corrected Crush Strike (Rhydo Rune) damage. Changed skill cast logic: weapon required on the begin of cast. If no weapon then rune is not consumed and skill casting doesn't begin.
! * Fixed Crush Strike. It is now affected by race mod from cards in the weapon.
! * Dragon Breath works against Cloaking/Cloaking Exceed/Chase Walk enemy.
! * Fixed Nosiege (refresh) rune. It now gives immunity to cursed circle status.
! * Turisus Rune increases the damage of Crush Strike now.
! * Dragon Training: Fixed ATK bonus for spears: 5 -> 10 per lvl. Added a bonus of giving 100% damage to all sized monsters when riding dragon with a spear.
! Royal Guard:
! * Devotion will now not block additional effects on original target by skills with delayed damage
! * Fixed banding RG counter.
! * Banding/prestige conditions corrected. Not banding cannot be used while in prestige status nor prestige cannot start in banding mode.
! * Fixed banding DEF bonus. It gives hardDEF, not soft.
!
! Guillotine Cross:
! * Fixed GX Counter Slash damage.
! * Fixed GX Poison Smoke. It now consumes poison from weapon.
! * Fixed GX Leeches End poison damage (risen up).
! * Fixed GX Pyrexia poison. Added visual effects and corrected mob behaviour under this poison.
! * Oblivion Curse resistance corrected
! * Fixed E.D.P. It changes skill modifier now.
! * Swapping the Mainhand Weapon (Right hand) will now properly cancel Enchant Deadly Poison
!
! Shadow Chaser:
! * Fixed Bloody Lust delay. (300s -> 180s)
! * Fixed Chaser masks to not apply skill delay on fail.
! * Reject Sword now rejects attacks from dual-wielding attackers
!
! Mechanic:
! * Fixed Madogear license. It will be applied even if player is not riding on mado.
! * Fixed Remodel Mainframe. It will be applied even if player is not riding on mado.
! * Magnificat works when Mado equipped.
! * (?) Update Mechanic's Neutral Barrier to its official behavior.
! * Auto-casts (inc. Increase AGI) from equipment are working in Mado now
! * Fixed Stealth Field. It's not blocking rolling cutter/aoe spells now.
!
! Genetic:
! * Fixed Crazy Weed (Vines) skill.
! * Mandragora status duration corrected.
! * Hell's Plant can no longer be stacked
! * Cart Cannon no longer ignores Card reductions
!
!
! Ranger:
! * Fixed claymore traps. Damage no more stacks.
! * Fixed Ranger Camouflage.
! * Fixed Warg Strike. It now ignores target defence cards.
! * Auto-warg damage does not depend on Job level
! * Fixed Hunter Freezing Trap. Corrected freeze duration and chance.
!
! Maestro/Wanderer:
! * Fixed Poem of Netherworld. It no more stops party members and self.
! * Fixed Reverberation. Now damage depends on skill level.
! * Reverberation works only on enemies now (no longer affects the caster).
! * Windmill Rush bonus corrected, also fixed skill animation skipping when cast time is 0.
!
! Archbishop:
! * Clearance can now be casted on self.
!
! Sura:
! * Windmill (Sura) will now not force character to sit if he is casting and cast not interrupted
! * Fixed Dragon Combo damage.
! * Corrected knockback damage for Knuckle Arrow vs monsters.
! * Corrected Knuckle Arrow requirements. It requires now 1 Spirit Sphere.
! * Fixed Cursed Circle: 1. Sura can use any skills but this removes CC status. 2. Trapped RKs can use any of their runes.
! * Rampage Blaster: Fixed a bug with hitting hidden targets
!
! Warlock:
! * Reading Spellbook works as on IRO now:
! - Sealed spells do not disappear on relogin.
! - Corrected SP consumption of skill (and sealed spells) and SP drain over time.
! * Release: no more requires SP greater than required.
! * Tetra Vortex: fixed animation
! * White Imprison duration doesn't depend on player's Vit/Luk and has 8+2*lv sec like iRO sakray now.
! * Fixed Ice Wall - Volcano interactions. Ice Wall cannot be placed onto Volcano now and can be placed on free cells even while wiz is standing on Volcano field.
!
! Sorcerer:
! * Fixed Lv2 Ventus passive bonus to Varetyr Spear
! * Fixed Sorcerer's Four Spirit Analyze.
! * Added some missed productions to Change Material.
! * Fixed Arrullo. It is now ground based.
! * Lvl 3 Insignias add damage to all types elemental attacks, not only magic.
! * Insignia's element have a higher priority now than another enchants on the weapon
!
! Ninja:
! * Corrected damage from Throw Kunai.
! * Fixed Final Strike. It doesn't consume Mirrors now.
!
! Soul Linker:
! * Fixed Kaite
!
! Super Novice:
! * SuperNovice Steel Body autocast changed to 5th lvl and now saving +10 stats bonuse -
@Diz_Neev:
что с мобами на летней локации НМ, големов и наг решили подселить к пунгуцылам )?С аурой? Они для квеста на Варлока.