Heroes of Newerth
-
@"Мумр":
На фейсбуке, в соответствующей группе. Алсо, еще раз напоминаю, что ХоВ - говно, люди со вкусом ждут ЛоЛ.лол - унылое говно, судя по трейлеру.
-
срёт на хон, но не играл
хвалит лол, но так же не играл
эх -
Щито значит не играл в ХоН? Алсо, ЛоЛ пока на стадии закрытого бета-теста, но его делает Гуинсо, а это уже большой плюс перед копией доты Айс Фрога, который сам известный копипастер.
-
не зайти потом в игру, если % ливов больше положенного
Этим от ливера не защитицца
-
@Мумр:
Щито значит не играл в ХоН? Алсо, ЛоЛ пока на стадии закрытого бета-теста, но его делает Гуинсо, а это уже большой плюс перед копией доты Айс Фрога, который сам известный копипастер.
и затем срёт на доту, охереть
тогда гинсу тожи копипастер.> > @Оккультный:не зайти потом в игру, если % ливов больше положенного
Этим от ливера не защитицца
ну тогда предлогай, о гуру, чем от ливера защетицца? -
штрафом в 10 гривен 100%
-
IceFrog
I have some really awesome news I'd like to share with you guys. I am now leading a team at Valve! I finally have all the resources needed to do some very exciting stuff that you guys will love. I look forward to revealing more specific details when the time is right.
My goal and top priority in the future is to solve the surrounding issues that affect the DotA experience in order to allow it to reach new heights. Addressing these issues will enable us to further enjoy aspects of DotA such as the gameplay, mechanics, and in-game feel that currently work well and ought to be maintained. As I've said many times in the past and especially after today's developments, I am very excited about DotA's future!
With regards to the 6.64 patch, the focus will be primarily on more balance improvements. It is moving along very smoothly and I expect to have it ready soon. Once those refinements are done, I'll be working on some fun new content such as heroes or remakes for the 6.65 version. If there are specific things, big or small, you want me to consider for patches that follow, let me know.
хоны и лолы идут сосать.
-
valve working on a game on blizzard's engine lol
imo, make a dota source with everything looking like in dota, but more detailed
no bullshit restrictions like inability to proc while phasing
would be so win. -
wannabe voker: Have you considered the suggestion to make Invoker's orbs not interrupt movement?
IceFrog: I know a lot of people have requested this in the past. This feature was actually implemented in 6.63 before I had to remove it due unresolved technical issues. Warcraft 3 does not provide a straighforward way to do this, so I used a few tricks to achieve it, but it made command registrations unreliable so you would sometimes get incorrect orbs if you clicked too rapidly.
fuck
yes -
боян