К вопросу о гильдиях - ГМ а у вас проблем нету?
-
ia yspel zapomnit: tam bilo napisano (1 ili 2 skill) wto daetsa rasrewenie na soderwanie zamka
-
dalwe ne pomny
-
Скажу вам по секрету - у меня описаны эти скиллы )))
По странному багу, описания этих скилов затесались к описанию квестовому скиллу мерчанта - Crazy Uproar :laugh:
Если не лень будет - скопирую сюда -
Я уже кидал ссылку на эту инфу, но видно не все её нашли...
------Copied from http://www.firearmour.com.sg/~rouniverse/index.htm ------
Guild Approval (1st Icon)
Enables your guild to have the ability to invade Guild Houses and break emperium.Guild Kapra Contract (2nd Icon)
Enables you to hire Kapras from Aldeberan to serve you in the Guild House.Guild Gaurd Research (3rd Icon)
Allows the hiring of Robot GaurdsGuild Extension (4th Icon)
Allows you to expand your Guild House by 2 men per investment.Guild Charisma
No points needed here. A Guild Leader will provided extra flee/hit to members in a
9 by 9 area of effect.My Recommendations:
The first point to invest in is Guild Approval, followed by Kapra Contract, and Guild Extension. I do not recommend investing any points into Gaurd Research. Having 2 high level players is better than the robots. The robots are stationary and patrol a fixed area. This makes is rather hard to utilize them with efficiency. Should an enemy vitality knight or blacksmith reach the Emperium, the Master Gaurdian is NOT dependable to kill the enemy force.
-
Народ вы не поняли :rock: фишка не в том что знаю я про скиллы или нет... я знаю их описания ... фишка в том что уровень гильдии НЕ ПОВЫШАЕТСЯ
-
к слову о глюках... выкидывает народ из гильдии... само :rock:
-
ter v 10 ras nado bolwe opita aberat :(((
esli ranwe na 11 lev gildii nado bilo 200 000 to ter 2 000 000 -
на 6 лвл 22 лимона
-
мдееее. мы ж повесимся.
-
mi bykvalno 30k opita neuspeli nako4at, atob ywe y nas bi bil 3 lev
ter ewe 4500k expi ka4at